200x200

اللهم صل على سيدنا محمد وعلى ال سيدنا محمد

wajah baru, satu tajdid ^

Friday, June 12, 2009

jadi kenangan..



Bismillah,

Setinggi-tinggi syukur dan pujian dirafakkan kpd Allah...

Setelah berkali-kali mencuba.. akhirnya dapat jugak masukkan template baru... yea!

Dulu aku buat salah cara rupanya.. Malu bertanya sesat jalan..

Terima kasih utk Kak Nik Zuliani.. template ni warna biru..
jangan jeles yea sape suka biru..

Lebih kemas, lebih tersusun..

Moga beroleh manfaat buat pendatang tanpa izin di alam maya ini.. heh.

Jangan risau, saya mengalu2kan~

Ku beroleh malam yang penuh manfaat hari ini..

Tazkirah online... Conference via Paltalk..

Diskusi panjang lebar dengan orang jepun.. orang Malaysia tapi belajar kt Jepun..

Apa-apapun.. terima kasih sangat3...

Diskusi panjang lebar tentang kerjaya farmasi.. dengan prp (pre-registered pharmacist),

Kak Zarith... Info berharga! Terima kasih sangat3...

Seronok pharmacy ni.. siapa tukar kos rugi... (hehehe, gurau je)

Ilmu Allah sangat luas...

X sabar dah nak masuk Kuantan~

Tapi... dah ready ke belum?

Oh.


Dapat hadiah dr Kak Nik. Tulisan jepun tu yg mahal tu...


p.s : Kini aku mencari-cari sesuatu. 1 kata. IKHLAS. Doakan aku ikhlas dalam setiap nafas, InsyaAllah, dikau pun dalam doaku juga. Selamat~

Beberapa entry on the way. Nama-nama kalian akan menyusul sedikit masa lagi.

Teruskan memperbaharui. Orang Islam sentiasa boleh!

Darul,
Kuantan,
120609

2 thoughts from optimists:

  1. Dinie said...:

    biru itu kacak.

  1. DaruL said...:

    Dinie-
    Setakat yg pernah jumpa la, tiada lg manusia dari kaum Adam yang berkulit biru... heh.

Post a Comment